

Tecles negres i tecles blanques, dentadura sideral enxufada a la corrent. Pulsió única. Fender Rhodes, piano inimitable, moble pesat i el rei negre dels setantes. El primer Rhodes que va aterrar a Premià de Mar, ho certifiquem, fou el de Victor Amman, teclista de la mítica Orquestra Mirasol, una nit d'hivern de mil nou-cents setanta quatre al centre l'Amistat. Una part del Sound System va ajudar el pianista en el difícil i exigent exercici de carregar-lo damunt l'escenari. De tecles i dentadures passem a cordes vocals. Vocalistes diletants del pop juvenil de la explosiva escena Mod britànica. Avui trobarem moltes veus femenines a la nova secció que estrenem. Avui presentem Baixa Fidelitat, un espai irreal del nostre Sound System.

Comentaris
la clau del tema indep ja comença a aclarir-se...
mireu aquest blog:
http://espanyanotestima.ppcc.cat/
no es descarta que alguna orquestra d'envelat hagués fet el mateix.
Ajunteu-vos tots dos i, gravadora en ma, recordeu i documenteu (sonorament) tot això amb entrevistes als protagonistes.
Cerqueu documentació gràfica i, un cop transcrit i maquetat, (em sona que un tal Martínez s'hi dedica professionalment) publiqueu-ho per Sant Jordi (no edita un llibre cada any l'Ajuntament?).
És molt obvi parlar dels passos a seguir, ho sé, però és que m'agradaria tant llegir-lo que fins i tot escric idioteses com aquesta...
Penseu que Stereo2 ja és una marca de qualitat i savoir-faire premianenc!
suposo que ho farem, i si pot ser, autoeditat i no necessàriament en el marc d'un Sant Jordi, per exemple en el marc dels nostres 100 anys d'existència (doncs, stereo2 sumarem 100 anys el proper any).
Has desfet el nus de la cinta de cassette del 77 que portim dins la nostra panxa sonora.
Prenem nota i reemprenem la història.
P.D. Comentari fet amb Butterfly del mestre Hancock de fons.
pasin pel meu blog i veuran la visita (inesperada) que vaig tenir al davant de la finestra del meu estudi.
roda i salta !