Passa al contingut principal

SOUND SYSTEM 289



Hola Pops!

Com podeu comprobar, ja som aquí. Hem aterrat en caiguda lliure i portem les motxilles degudament sonoritzades. El contingut de l'equipatge està preparat per lliurar-lo en aquesta classe magistral de començament de curs i ho farem segons ens dicta la nostra eclèctica manera de punxar.
Habituals i reincidents, els Stereo2 ens posem a la feina i prometem un curs d'acció i remor, un curs de sorpreses i rutines combinades dins d'un magma de propostes que parteixen de la devoció més lògica i inexpugnable: La que tenim per les coses amables i que ens enamoren. Difícil paper, el nostre, si pensem en la propulsió d'andròmines a que ens té acostumat el
mercadillu paramusical conemporani. Un sotmetiment, aquest, al que respondrem amb altes dosis d'invectiva sonora i ben adobada amb les més bones intencions de la parella que us parla.

Aquest és el nostre RETORN.



Comentaris

Ubik ha dit…
juliol? great! the next month, holidays!
SOUNDA' ha dit…
14 de SETEMBRE
Gràcies Ubik!!
SOUNDA' ha dit…
ubik???? qui coi seras o ets?
la bota del buen vino ha dit…
¿sois paracas?
sí, som paraques de l'exercit musical de la república sonora del món... i tornem a terra ferma i estereofònica.
la bota del buen vino ha dit…
paracas com maracas
"paracas con maracas" podria ser un bn nom per una banda de latin 100%

gràcies "bota del buen vino"
"paracas con maracas" podria ser un bn nom per una banda de latin 100%

gràcies "bota del buen vino"

Entrades populars d'aquest blog

SUMMER OF LOVE 1967-2007, QUARANTA ANYS DE PSICODEL·LIA

1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d'