Passa al contingut principal

SOUND SYSTEM 680

 


Hola Pops!
Seguim caminant per terrenys adobats de restriccions però empeltats de l'esperit Sounda'. És llei de vida i el Sounda' no pot fallar. Avui us oferim una sessió doble amb dues seccions marcades per la mort de dos referents molt diferents, però del tot inscrits en la nostra passió per les músiques i la temàtica associada a cada un dels estils en joc. Obrim programa amb la secció Los Vengadores. La dediquem especialment a la figura de Diana Rigg, la nostra Emma Peel, icona pop superlativa, sortida del Swingin'London més lluminós i elegant. Reivindiquem aquella sèrie, la seva música i les escenes que l'envoltavem i programarem un repertori ad-hoc. La segona part del Sounda' la destinem al record sonor per un dels grans contrabaixistes de la història del Jazz. Va tocar amb el bo i millor, dirigint els seus conjunts, aportant la seva sonoritat a projectes d'altres i coronant la seva carrera com a membre indestriable del trio sense lider integrat per tres elements sublims: Keith Jarrett, Jack deJohnette i l'home que avui honorem: Amb tots vosaltres: Gary Peacock! Excels, brillant i efectiu. Un Jazz entre Amics de luxe per a un Sounda' emotiu que ja encara la recta final de l'estiu i anuncia nous reptes.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SUMMER OF LOVE 1967-2007, QUARANTA ANYS DE PSICODEL·LIA

1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d'