Passa al contingut principal

SOUND SYSTEM 227

Hola Pops!

Ja hi tornem a ser. Stereo 2 es posa en marxa amb un començament d'any impregnat de les noves adquisicions nadalenques en matèria discogràfica i artistica. Així doncs, ens proposem facturar tretze comandes sonores en una data senyalada que respon al tretze d'un dimarts. Dies de fred, dies de maldecaps, dies de tensió internacional, dies -també- de clara solidaritat amb totes les victimes innocents que generen els conflictes d'aquests dies. Tretze propostes sonores que porten el llenguatge universal de la música. Disposats a desfer els murs de la barbàrie amb altes dosis de cultura popular, imaginació, presència, pessimisme racional i optimisme vital -del tot consubstancial a la joia de viure en pau-. 
Com faria Joe Strummer, al qual recordarem ben aviat en una altra data senyalada, escampem per els altaveus del món el missatge de la cultura sonora i la paraula!

Comentaris

Anònim ha dit…
Good Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all
Anònim ha dit…
acollonant, amic Mitsuirato, des de Premià et saludem!
quan vegis en Txang li dones records del Tati i del 77!

què tal s'escolta el sound system des Yokohama?
Anònim ha dit…
estic una mica bé amb el que dieu però si un dia patim guerres des de cada recó d'Espanya espero amistat vostra i que dediqueu programes a la pau quan ens toca directa
L'autor ha eliminat aquest comentari.
indep,

a vegades fiques la pota. ara ho has tornat a fer.


feliç any nou
Alan Smithee ha dit…
divendres tots al local. strummer ens visita

Entrades populars d'aquest blog

SUMMER OF LOVE 1967-2007, QUARANTA ANYS DE PSICODEL·LIA

1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d'