Salta al contingut principal

SOUND SYSTEM 207









Comentaris

bon treball d'informació. per cert, el programa llampec sobre dub side of the moon va encaixar magistralment gràcies a les bones maneres del XAVI.
penyabogarde ha dit…
compte amb el basketball i miri el nostre blog
Anònim ha dit…
un escriu i l'altre li contesta umm poca clientela i si tanqueu la botigueta? umm torno a la piltra que m'estic sobant..zzzzzzzzzzzzz zzzz
Anònim ha dit…
mira noi, per quan et despertis,
monta tu la teva 'botigueta' i deixan's en pau ok?
Perquè l'únic que fas és el 'penes'
I penosa penosa és la teva actuació.
A veure quan dones la cara bandarra!
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Senyor indep:
ja ha adquirit el llibre del Doctor Estivill sobre els infants quan dormen?
Corren els temps de l'apoteosi del llibre d'autoajut...jo els detesto, però segons com poden ser útils. El doctor Estivill escriu coses sobre la mainada adormida...no és fiable, però potser a vostè li escau. Podria ser que li ajudés a desxifrar les seves "zetes". Vostè dorm amb la lletra "z"? Amaga malsons? sommia amb el Sound System?

Una abraçada.
Anònim ha dit…
burrus dels burrus que ja no foteu ni riure

visca la festa major!
Anònim ha dit…
cap problema, nosaltres punxarem soul-reggae-latin & brazilian a la festa major, la festa de tot el poble. I no som "burrus", en tot cas som "rucs" com la majoria de la gent d'aquest món...però som bona gent, de veritat, amic.