Passa al contingut principal

SOUND SYSTEM 273






Hola Pops !


Per ventura! Avui tenim un programa que posa en marxa el periscopi directament orientat a les profunditats abissals del seixantisme sonor i profund. Per ventura! Les aventures, desventures i ventures de The Ventures, ens mostraran la brillantor de les guitarres reverberants i cristallines. I l'aventura continuarà en un especial Los Vengadores que ens portarà a un dels "eslabones perdidos" que unien el modernisme amb la psicodèli·lia. Així fou com un subgènere ocult, de nom Freak Beat, va il·luminar la lisèrgia pionera del pop total.



Comentaris

Anònim ha dit…
bienaVENTURADOS los aficionados a la buena música pues de ellos será el reino de los altavoces.
i benaventurats els qui, com tú, ens visiten i ens porten el missatge del regne dels altaveus.
Gràcies per la teva venturosa visita al Sound System.
indep@alsblogs ha dit…
no se si mereixeu tanta bonaventurança al pas que aneu abans que soni un grup d'aqui en posareu en tocadiscos a miguel Bosse

r e a g r u p a m e n t . c a t
indep:

que no saps llegir?

no veus que THE VENTURES és una banda de Castellterçol amb cognom català i en plural.

Els seus membres són:

Arnau Ventura, baix
Joseo Ventura, guitarra
Marc Ventura, guitarra
Oleguer Ventura, bateria


Hauries de formar-te millor. Abans de dir les coses, un bon català com tú ha de visitar l'Omnium Cultural.

Pobre Reagrupament! La que li espera al Carretero amb el seu delegat "als blogs".

Bon cap de setmana.
bons videiusssss!

els nois de can Ventura fan honors a l'avi Ventureta i mostren la seva sonoritat a la plaça de Castellterçol!

els xicots d'en Paul Ritchie (que realment es diu Pau Riera) masteguen la pista de ball de l'Ateneu de Falset!

bons videiusssss!

i... què et sembla setantaset, amb el que vaig augurar la nit del sounda en relació als fets del Bernabeu?

ah! Ah amigo!!!!
SOUNDA' ha dit…
Clavant-la com sempre (l'agulla i la pilota) company!!
Angeleta Bagès (ex-groopie dels Ventures) ha dit…
No entenc res. Resulta que la banda catalana Els Ventures actua al vostre programa i va que surt un independentista i protesta. No entenc res. Jo sempre he estat seguidora dels Ventures i m'agraden per la seva frescura catalana i surfera i, ai las! que no s'accepta. Em sap greu, jo de petiteta empaitava els Ventures per tot arreu i vaig aconseguir un autograf de l'Arnau Ventura i he de confesar que m'en vaig anar al llit amb l'Oleguer Ventura. Eren temps dificils i jo amb la meva minifaldilla de col·legiala de la Divina Pastora empaitava els Ventures per tots els concerts. Recordo molt bé el dia que vaig anar al catre amb l'Oleguer Ventura. Va ser molt xulo. Tenia un flaviol fantastic i vam cantar l'Emigrant en pilotetes.
I ara em surt el senyor indep@alsblogs i es queixa de que no s'escolta música d'aquí Catalunya... Coi, jo l'escolto i la toco, je je je, toco l'Oleguer i en català.

visca els Ventures de Can Ventureta!
Marta ha dit…
una pregunta ingènua feta amb dubte:

the ventures i els ventures és el mateix grup?
ara estic despistada i encara la vessaré
SOUNDA' ha dit…
"ESTIMADA MARTA",

la resposta a la teva pregunta aquesta nit a les 9 ...

gràcies per la visita.

Entrades populars d'aquest blog

SUMMER OF LOVE 1967-2007, QUARANTA ANYS DE PSICODEL·LIA

1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d'