Hola Pops!
El Sounda' recupera les sessions a doble secció i enllacem un Vaya! amb un Sounda' Juke-Box dins d'un paquet de geometria i continguts variables. A la primera va la vençuda i presentem un especial d'allò més singular i minuciós. Latin Rhodes és el títol d'una selecció de materials d'ascendència llatina que tenen com a fil conductor i fil de connexió elèctrica el teclat orgànic i electrònic del piano Fender-Rhodes. Sonororitat inimitable amb distinció i calidesa contratades.
A la segona part obtindrem un compendi de l'obra d'una formació mítica del Pop universal. Avui anem a Memphis i reobrim l'expedient de la Big Star: El món ocult d'Alex Chilton, Chris Bell i les seves amistats electives. Som-hi Pops!
1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d...
Comentaris