Passa al contingut principal

DIOPTRIA, 35 ANYS


Avui a l'Auditori es festeja el Dioptria. Una festa per recordar el clàssic dels clàssics: Dioptria de Pau Riba. Disc i coberta. Contingut i contenidors d'una obra rememorable i commemorable.

Comentaris

és evident que plou! ja fa temps que plou!
Rodolfo ha dit…
oh, no hi podré anar.
crec que per sort, Tv3 ho enregistra, a veure si ho enganxem.

esperem una crònica de l'event.
Anònim ha dit…
en xavi gascó i jo ens hem perdut levent per un problema informatic del servicaixa, teniem les darreres entrades i salta el sistema informatic de la caixeta, ostres, miro la NIT AL DIA de la MÒNICA TERRI"BLES", i veig el Pau Riba amb el cap pelat dient que ha estat maco. collons!
Paul Walls ha dit…
Sr. soulbizarre, ja m'he linkat aquest blog. Si té alguna pregunta sobre dreadlocks endavant...XD.
Per cert, què li va semblar l'esperat concert?
Anònim ha dit…
Pau Riba forma part d'una estirp de cantants en vies d'extincció: la dels cantants que no saben cantar.
Avui dia, amb tantes escoles de música i professionalització de la indústria discogràfica és gairebé impossible que algú que no sàpiga cantar arribi a tenir cap mena d'èxit, per bo que sigui. Perquè al meu entendre cantar bé no és una condició indispensable per a ser un cantant bo o interessant. A mí la perfecció m'acaba avorrint.
Recomano el discos del John Greaves a tots els que pugueu coincidir amb mí en aquesta idea.
crimson, la claves de caramel!

Entrades populars d'aquest blog

SUMMER OF LOVE 1967-2007, QUARANTA ANYS DE PSICODEL·LIA

1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d'