Ed Motta, cantant de soul-funk brasiler. Et recomano que escoltis el programa el proper dimarts on, a més, gaudiràs de la sessió de l'Àngel amb els Isley Brothers.
Anònim ha dit…
intentarem fer una escoltada tot i que segueixo veient la viva estampa de joan gómez
Anònim ha dit…
vist així no vei massa analogia entre aecc i motta... potser amb una mica de retoc a la barba...
Comentaris
qui és aquest cosí del Motta, exblaugrana desaparegut a Madrid?
Et recomano que escoltis el programa el proper dimarts on, a més, gaudiràs de la sessió de l'Àngel amb els Isley Brothers.