Passa al contingut principal

SOUND SYSTEM 255


Hola Pops!

Si fem el Sound System és per plaer. El plaer del Sound System és l'acte de presentar un projecte setmanal que enllaça els dimarts creant un pont sonor que, vist en perspectiva, és història. El relat del pas del temps -en termes musicals- és el d'una història accidentada i de difícil percepció. Sovint es confon la música i els seus actors amb les etapes de la moda i de l'efimer. Res més lluny, per Stereo 2, que captar episodis intempestius, fora de temps, fora de lloc i fora de joc, per fer-los conviure amb el que porta el present. Per exemple, el programa d'avui. Un interpret d'ara mateix que visita un doctor de sempre. Bona escolta!


Comentaris

indep@alsblogs ha dit…
ara ja em perdo per aquest cami sou massa exclusivistes i no us agafeu malament el que dic perquè ho dic de bon royu
SOUNDA' ha dit…
No es tracta d'exclusivisme: escolta el programa i escoltaràs bona música sense fronteres!
jtati ha dit…
doncs "de bon royu" com dius:

obre les orelles i seras lliure com el vent i l'escuma del mar!
Santifunky ha dit…
aquest dr. blanc es molt més negre que jo! les seves receptes no fallan mai. Un geni...Felicitats cinquantenaris!
senyor Santifunky:

vos sou el blanc més negre del món que té un passat afrancesat i un present d'amagatotis?

molt curiós tot plegat.
provarem d'experimentar les vostres kollonudes sessions mentres sopo amb la parenta

Entrades populars d'aquest blog

SUMMER OF LOVE 1967-2007, QUARANTA ANYS DE PSICODEL·LIA

1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d'