Hola Pops!
Monogràfic a la vista. Avui ens endinsem en les entranyes de la carrera d'un picapedrer dels estudis, els concerts i les mil i una sessions més variades de música dispersa i distingida. Abordem la cursa artística de Victor Feldman en un exercici d'estirar el fil i anar trobant etapes i moments memorables. D'aquell infant prodigiós nascut a la rodalia del nord de Londres en va sortir un rodamón total. Es va forjar en l'escena del Jazz Modern britànic, va fer les maletes cap a les amèriques i tot d'una ja el teniem instal·lat a la costa californiana participant com el que més del moviment del West Coast Jazz. Bregat en aquella explosió creativa, va ser reclamat per Miles Davis fent de substitut de tot un Bill Evans i adobant el camí de Herbie Hancock.
La resta és tot un univers de col·laboracions, enregistraments i històries accelerades. Va tocar amb desenes de figures del Pop, del Jazz, del Rock, del Funk i del món cinematogràfic. Dir que ell, pianista-vibrafonista-bateria-percusionista, va ser clau en obres del propi Davis, d'Steely Dan i de Marvin Gaye, és quedar-se curt. Per això avui entrarem per alguns dels angles de la seva descomunal carrera. Som-hi Pops!
Comentaris