Passa al contingut principal

SOUND SYSTEM 699

 


Hola Pops! 
Fidels a la nostra audiència, ens retrobem un dimarts més i us oferim una doble programació superlativa i intempestiva. Avui tirarem d'arxius clàssics i emetrem una primera part amb el "Vaya!" dedicat al disc del timbaler José “Chepito” Áreas. L'univers Santana, en els seus temps daurats, ens va proveïr de nombrosos musics joves que van irrompre en l'escena del Latin Rock. Entre tants noms i cognoms, tenim la col·lecció de grans percutadors com és el cas del nostre protagonista de la secció, El mestre Chepito la va fer molt grossa al costat de Carlos Santana i també va replicar liderant el seu propi projecte discogràfic de durada efímera. Una banda de luxe acompanya al petit timbaler: Richard Kermode, Tom Coster, Greg Errico, Willie Colón, Neal Schon, Doug Rauch i Harley Caliman, entre altres referents de la llatinitat rockista.
A la segona part del programa el Radio Wonderful etzibarà un homenatge a un dels clàssics del tram final del segle passat. Des de Bristol, Massive Attack, compartint cartell amb el jamaicà Horace Andy, amb les veus souleres de Sharah Nelson i Tricky. Samplejant amb Billy Cobham, Tom Scott, Mahavishnu Orchestra, Herbie Hancock, Isaac Hayes i Funkadelic. Un testament del moviment Trip-Hop que amb el temps ha esdevingut pedra angonal de les fussions del canvi de segle. Sonarà una selecció del LP Blue Lines. Ens hi posem a fons!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SUMMER OF LOVE 1967-2007, QUARANTA ANYS DE PSICODEL·LIA

1967. Any referencial en termes de música popular. L'any 1967 és l'any de l'estiu de l'amor. Quaranta anys han transcorregut del hippisme. La fenomenologia del 67 transcendeix el vessant de l'estererotip multicolor i ens provoca un frenètic impuls revisitador. La Costa Oest californiana festejava un moment singular, un context internacional de revolta i creació en espiral. El 67 era una explosió estètica, social, generacional i cultural. El 67 era, també, un símptoma de la fallida d'un model conservador, belicista i autoritari. L'escletxa del 67 (com la del 68) fou una globalitzada resposta "avant-la-lettre" al discurs de l'establishment. El 67, com el 68, també fou abortat des de dins i des de fora. Les dates senyalades apuntaven el cel i, contemporàniament, l'abisme creixia sota terra. De tot allò en farem un document sonor en els propers Sound System. La música de Califòrnia (Grateful Dead, Jefferson Airplane, Doors, Mobby Grape) i d'